Rekrutacja krok po kroku



Etapy rekrutacji



1. Rejestracja Kandydata w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów. 

2. Wprowadzenie danych w systemie IRK i wgranie zdjęcia w formacie .jpg.

3. Wybór kierunku/kierunków. 

4. Wgranie skanów dokumentów (świadectwo dojrzałości, dyplom wraz z suplementem, certyfikat językowy). 

5. Dokonanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł na wskazany nr konta. 

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, oddzielna na każdy kierunek oraz tryb studiów. Numer rachunku oraz kwota do zapłata znajduje się w zakładce Płatności. Tytuł przelewu za opłatę rekrutacyjną powinien mieć postać: Nazwisko/WE/ Kod Kierunku podany w IRK/rok kalendarzowy.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna i musi zaksięgować się na koncie Kandydata do wskazanej w systemie daty i godziny. W przeciwnym wypadku zgłoszenie rekrutacyjne nie jest brane pod uwagę.

6.  Zakończenie etapu elektronicznej rekrutacji, statusy Kandydatów zmieniają się. Oryginały dokumentów wraz z ankietą o przyjęcie na studia i potwierdzeniem dokonania opłaty rekrutacyjnej donoszone do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej tylko przez Kandydatów zakwalifikowanych.

Komplet dokumentów można dostarczyć osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przesyłką kurierską. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wysyłek liczy się data wpłynięcia dokumentów do WKR, a nie data ich wysłania. 
Dostarczenie dokumentów jest warunkiem koniecznym przyjęcia na studia. 

7. Publikacja wyników końcowych rekrutacji w systemie IRK. 



 

Podmiot udostępniający: 

WE

Wytworzył informację:

Kalina Detka
23.03.2017
Wprowadzenie:
I.Wierzbowska 23.03.2017
Ostatnia modyfikacja:
N.Szymanska 30.11.2024