Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia


Rok akademicki 2024/2025


Skład osobowy Komisji

  1. dr hab. inż. Andrzej Łebkowski, prof. UMG  –  przewodniczący
  2. prof. dr hab. inż. Krzysztof Górecki
  3. dr hab. inż. Przemysław Ptak, prof. UMG
  4. dr inż. Andrzej Łuksza
  5. dr inż. Damian Hallmann
  6. dr inż. Romuald Maśnicki
  7. dr inż. Anna Miller
  8. dr inż. Ryszard Studański
  9. inż. Piotr Sikora - przedstawiciel studentów

Rok akademicki 2023/2024


Skład osobowy Komisji

  1. dr inż. Wiesław Citko  –  przewodniczący
  2. dr inż. Paweł Górecki
  3. dr inż. Andrzej Łuksza
  4. dr inż. Damian Hallmann
  5. dr inż. Anna Miller
  6. dr inż. Ryszard Studański
  7. mgr inż. Marta Szarmach
  8. Oskar Łebkowski – przedstawiciel studentów

Sprawozdanie


Rok akademicki 2022/2023


Skład osobowy Komisji

  1. dr inż. Wiesław Citko  –  przewodniczący
  2. dr inż. Paweł Górecki
  3. dr inż. Andrzej Łuksza
  4. dr inż. Damian Hallmann
  5. dr inż. Anna Miller
  6. dr inż. Ryszard Studański
  7. mgr inż. Marta Szarmach
  8. Oskar Łebkowski – przedstawiciel studentów

Sprawozdanie


Rok akademicki 2021/2022


Skład osobowy Komisji

  1. dr inż. Wiesław Citko  –  przewodniczący
  2. dr inż. Paweł Górecki
  3. dr inż. Andrzej Łuksza
  4. dr inż. Damian Hallmann
  5. dr inż. Anna Miller
  6. dr inż. Ryszard Studański
  7. mgr inż. Marta Szarmach
  8. Krzysztof Jutrzonka – przedstawiciel studentów

Sprawozdanie


Rok akademicki 2020/2021


Skład osobowy Komisji

  1. dr inż. Wiesław Citko  –  przewodniczący
  2. dr inż. Paweł Górecki
  3. dr inż. Andrzej Łuksza
  4. dr inż. Damian Hallmann
  5. dr inż. Anna Miller
  6. dr inż. Ryszard Studański
  7. mgr inż. Marta Mieczyńska
  8. Jakub Burzyński – przedstawiciel studentów

Sprawozdanie


Rok akademicki 2019/2020


Skład osobowy Komisji

  1. prof. dr hab. inż. Marek Hartman  –  przewodniczący
  2. dr inż. Damian Bisewski
  3. dr inż. Andrzej Łuksza
  4. dr inż. Romuald Maśnicki
  5. dr inż. Monika Rybczak
  6. dr inż. Ryszard Studański
  7. mgr inż. Marta Mieczyńska
  8. Jan Wójtowicz – przedstawiciel studentów

Sprawozdanie


Rok akademicki 2018/2019


Skład osobowy Komisji

  1. prof. dr hab. inż. Marek Hartman  –  przewodniczący
  2. dr inż. Damian Bisewski
  3. dr inż. Karol Korcz – Pełnomocnik Dziekana ds. STCW 
  4. dr inż. Andrzej Łuksza
  5. dr inż. Romuald Maśnicki
  6. dr inż. Adam Muc
  7. dr inż. Monika Rybczak
  8. dr inż. Ryszard Studański
  9. mgr inż. Marta Mieczyńska
  10. mgr inż. Joanna Szelągowska - przedstawiciel doktorantów
  11. Paweł Drawski – przedstawiciel studentów

Sprawozdanie


Rok akademicki 2017/2018


Skład osobowy Komisji

  1. prof. dr hab. inż. Marek Hartman  –  przewodniczący
  2. dr inż. Damian Bisewski
  3. dr inż. Krzysztof Kamiński - członek Komisji do 2018 roku
  4. dr inż. Andrzej Łuksza
  5. dr inż. Romuald Maśnicki
  6. dr inż. Adam Muc
  7. dr inż. Ryszard Studański
  8. dr inż. Beata Pałczyńska – przedstawiciel Dziekana ds. JK - członkini Komisji do 2018 roku
  9. dr inż. Karol Korcz – przedstawiciel Dziekana ds. STWC 
  10. mgr inż. Joanna Szelągowska - przedstawiciel doktorantów
  11. Paweł Drawski – przedstawiciel studentów

Sprawozdanie


Rok akademicki 2016/2017


Skład osobowy Komisji

  1. prof. dr hab. inż. Marek Hartman  –  przewodniczący
  2. dr inż. Damian Bisewski
  3. dr inż. Krzysztof Kamiński
  4. dr inż. Andrzej Łuksza
  5. dr inż. Romuald Maśnicki
  6. dr inż. Adam Muc
  7. dr inż. Ryszard Studański
  8. dr inż. Beata Pałczyńska – przedstawiciel Dziekana ds. JK 
  9. dr inż. Karol Korcz – przedstawiciel Dziekana ds. STWC 
  10. mgr inż. Joanna Szelągowska - przedstawiciel doktorantów
  11. Paweł Drawski – przedstawiciel studentów

Sprawozdanie



Lata akademickie 2012/2016



  • prof. dr hab. inż. Jerzy Mizeraczyk – KEM – przewodniczący
  • prof. zw. dr hab. Wojciech Sobczak – KTM
  • prof. dr hab. inż. Marek Hartman – KEO
  • dr hab. inż. Witold Gierusz, prof. nadzw. AMG – KAO

Przewodniczący WKJK powołał przedstawicieli katedr ds. ankietowania

  • mgr inż. Mariusz Górniak KEO
  • mgr inż. Waldemar Wilczyński KAO
  • dr inż. Dorota Rabczuk KTM
  • Krzysztof Nieradko KEM

Zasady oceniania


Nauczyciele akademiccy są oceniani przez studentów, w zakresie wypełniania swoich obowiązków dydaktycznych, poprzez badania ankietowe. Obowiązek ten wynika z uchwały nr 29/XV Senatu Akademii Morskiej w Gdyni z dnia 31.01.2013r.

W ramach kwestionariusza ankiety studenckiej oceniane są następujące kryteria:

  1. Czy prowadzący zajęcia jasno określił warunki i wymagania zaliczenia przedmiotu?
  2. Przestrzeganie planu zajęć (czy zajęcia były realizowane planowo? czy prowadzący nie spóźniał się? czy był dostępny na konsultacjach?)
  3. Przestrzeganie programu zajęć (czy zajęcia były realizowane zgodnie z przedłożonym programem? czy wymagania były jasno określone?)
  4. Sposób prowadzenia zajęć (czy zajęcia były prowadzone w zrozumiały i uporządkowany sposób?)
  5. Materiały do zajęć (czy prowadzący przygotował odpowiedni zestaw materiałów dydaktycznych prezentowanych w trakcie zajęć?)
  6. Połączenie teorii i praktyki (czy prowadzący przedstawił przykłady praktycznych zastosowań przekazywanej wiedzy teoretycznej?)
  7. Komunikatywność (czy prowadzący nawiązał kontakt ze słuchaczem? czy zajęcia przebiegały w życzliwej i zachęcającej do aktywności atmosferze?)
  8. Rozbudzanie zainteresowania studentów przedmiotem (czy prowadzący motywował studentów do samodzielnego studiowania? myślenia?)

Dla poszczególnych pytań student wystawia ocenę w skali od 0 do 5:

  • 0 – nie spełnia kryterium (wymagane natychmiastowe zmiany)
  • 1 – spełnia kryterium w stopniu minimalnym (większość elementów wymaga poprawy)
  • 2 – spełnia kryterium w stopniu wystarczającym (najważniejsze elementy są spełnione)
  • 3 – spełnia kryterium w stopniu dobrym ( drobne niedociągnięcia)
  • 4 – spełnia kryterium w stopniu bardzo dobrym (spełnia standardy)
  • 5 – spełnia kryterium w stopniu wyróżniającym (wzór do naśladowania)

Podstawa prawna


Podmiot udostępniający: 

WE

Wytworzył informację:

Kalina Detka
07.03.2017
Wprowadzenie:
K.Detka 07.03.2017
Ostatnia modyfikacja:
P.Kaczorek 19.11.2024