Jakość kształcenia
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025
- dr hab. inż. Andrzej Łebkowski, prof. UMG – przewodniczący
- prof. dr hab. inż. Krzysztof Górecki
- dr hab. inż. Przemysław Ptak, prof. UMG
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Damian Hallmann
- dr inż. Romuald Maśnicki
- dr inż. Anna Miller
- dr inż. Ryszard Studański
- inż. Piotr Sikora - przedstawiciel studentów
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2023/2024
- dr inż. Wiesław Citko – przewodniczący
- dr inż. Paweł Górecki
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Damian Hallmann
- dr inż. Anna Miller
- dr inż. Ryszard Studański
- mgr inż. Marta Szarmach
- Oskar Łebkowski – przedstawiciel studentów
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2022/2023
- dr inż. Wiesław Citko – przewodniczący
- dr inż. Paweł Górecki
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Damian Hallmann
- dr inż. Anna Miller
- dr inż. Ryszard Studański
- mgr inż. Marta Szarmach
- Oskar Łebkowski – przedstawiciel studentów
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2022/2023
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2021/2022
- dr inż. Wiesław Citko – przewodniczący
- dr inż. Paweł Górecki
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Damian Hallmann
- dr inż. Anna Miller
- dr inż. Ryszard Studański
- mgr inż. Marta Szarmach
- Krzysztof Jutrzonka – przedstawiciel studentów
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2021/2022
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
- dr inż. Wiesław Citko – przewodniczący
- dr inż. Paweł Górecki
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Damian Hallmann
- dr inż. Anna Miller
- dr inż. Ryszard Studański
- mgr inż. Marta Mieczyńska
- Jakub Burzyński – przedstawiciel studentów
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2020/2021
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020
- prof. dr hab. inż. Marek Hartman – przewodniczący
- dr inż. Damian Bisewski
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Romuald Maśnicki
- dr inż. Monika Rybczak
- dr inż. Ryszard Studański
- mgr inż. Marta Mieczyńska
- Jan Wójtowicz – przedstawiciel studentów
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2019/2020
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2018/19
- prof. dr hab. inż. Marek Hartman – przewodniczący
- dr inż. Damian Bisewski
- dr inż. Karol Korcz – Pełnomocnik Dziekana ds. STCW
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Romuald Maśnicki
- dr inż. Adam Muc
- dr inż. Monika Rybczak
- dr inż. Ryszard Studański
- mgr inż. Marta Mieczyńska
- mgr inż. Joanna Szelągowska - przedstawiciel doktorantów
- Paweł Drawski – przedstawiciel studentów
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2018/2019
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2017/18
- prof. dr hab. inż. Marek Hartman – przewodniczący
- dr inż. Damian Bisewski
- dr inż. Krzysztof Kamiński - członek Komisji do 2018 roku
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Romuald Maśnicki
- dr inż. Adam Muc
- dr inż. Ryszard Studański
- dr inż. Beata Pałczyńska – przedstawiciel Dziekana ds. JK - członkini Komisji do 2018 roku
- dr inż. Karol Korcz – przedstawiciel Dziekana ds. STWC
- mgr inż. Joanna Szelągowska - przedstawiciel doktorantów
- Paweł Drawski – przedstawiciel studentów
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2017/2018
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2016/2017
- prof. dr hab. inż. Marek Hartman – przewodniczący
- dr inż. Damian Bisewski
- dr inż. Krzysztof Kamiński
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Romuald Maśnicki
- dr inż. Adam Muc
- dr inż. Ryszard Studański
- dr inż. Beata Pałczyńska – przedstawiciel Dziekana ds. JK
- dr inż. Karol Korcz – przedstawiciel Dziekana ds. STWC
- mgr inż. Joanna Szelągowska - przedstawiciel doktorantów
- Paweł Drawski – przedstawiciel studentów
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2016/17
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2016/17
- prof. dr hab. inż. Marek Hartman – przewodniczący
- dr inż. Damian Bisewski
- dr inż. Krzysztof Kamiński
- dr inż. Andrzej Łuksza
- dr inż. Romuald Maśnicki
- dr inż. Adam Muc
- dr inż. Ryszard Studański
- dr inż. Beata Pałczyńska
- Paweł Drawski – przedstawiciel studentów
- przedstawiciel doktorantów
SKŁAD OSOBOWY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2015/2016
- prof. dr hab. inż. Jerzy Mizeraczyk – KEM, przewodniczący,
- prof. zw. dr hab. Wojciech Sobczak – KTM.
- prof. dr hab. inż. Marek Hartman – KEO,
- dr hab. inż. Witold Gierusz – KAO,
- dr hab. inż. Piotr Dębicki – KEM,
- dr inż. Ryszard Studański – KEM,
- dr inż. Mirosław Tomera – KAO,
- inż. Paweł Górecki – przedstawiciel studentów.
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2014/2015
Ocena realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Elektrycznym w roku akademickim 2014/15.
PROTOKOŁY I HARMONOGRAM PRAC WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2014/2015
Protokoły z odbytych zebrań WKJK są dostępne w sekretariacie Katedry Elektroniki Morskiej.
Harmonogram prac Wydziałowej Komisji d/s Jakości Kształcenia w roku akademickim 2014/15.
- 2014-12-11, Protokół nr 1/2014-15 z zebrania WKJK.
- 2015-01-15, Protokół nr 2/2014-15 z zebrania WKJK.
- 2015-02-12, Protokół nr 3/2014-15 z zebrania WKJK.
- 2015-03-19, Protokół nr 4/2014-15 z zebrania WKJK.
- 2015-04-23, Protokół nr 5/2014-15 z zebrania WKJK.
- 2015-05-14, Protokół nr 6/2014-15 z zebrania WKJK.
- 2015-06-29, Protokół nr 7/2014-15 z zebrania WKJK.
- 2015-10-15, Protokół nr 8/2014-15 z zebrania WKJK.
SPRAWOZDANIE WYDZIAŁOWEJ KOMISJI D/S JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZA ROK AKADEMICKI 2013/14
Sprawozdanie za rok akademicki 2013/14 zostało przygotowane i przekazane Dziekanowi oraz Uczelnianej Komisji d/s jakości kształcenia, i jest do wglądu w sekretariacie Katedry Elektroniki Morskiej.
Ocena realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Elektrycznym w roku akademickim 2013/14.
PROTOKOŁY I HARMONOGRAM PRAC WYDZIAŁOWEJ KOMISJI JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W ROKU AKADEMICKIM 2013/2014
Harmonogram prac Wydziałowej Komisji Kształcenia w 2014r
- 2014-03-13, Protokół nr 1/2014 z zebrania WKJK
- 2014-03-18, Protokół nr 2/2014 z zebrania WKJK
- 2014-03-20, Protokół nr 3/2014 z zebrania WKJK
- 2014-04-02, Protokół nr 4/2014 z zebrania WKJK
- 2014-05-14, Protokół nr 5/2014 z zebrania WKJK
- 2014-06-25, Protokół nr 6/2014 z zebrania WKJK
- 2014-09-24, Protokół nr 7/2014 z zebrania WKJK
Zgodnie z zarządzenie Rektora Akademii Morskiej w Gdyni nr 2 z dnia 21.01.2013, RSO/021/2/2013 powołana została
WYDZIAŁOWA KOMISJA DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA NA KADENCJĘ 2012/2016
- prof. dr hab. inż. Jerzy Mizeraczyk – KEM – przewodniczący
- prof. zw. dr hab. Wojciech Sobczak – KTM
- prof. dr hab. inż. Marek Hartman – KEO
- dr hab. inż. Witold Gierusz, prof. nadzw. AMG – KAO
Przewodniczący WKJK powołał przedstawicieli katedr ds. ankietowania
- mgr inż. Mariusz Górniak KEO
- mgr inż. Waldemar Wilczyński KAO
- dr inż. Dorota Rabczuk KTM
- Krzysztof Nieradko KEM
Nauczyciele akademiccy są oceniani przez studentów, w zakresie wypełniania swoich obowiązków dydaktycznych, poprzez badania ankietowe. Obowiązek ten wynika z uchwały nr 29/XV Senatu Akademii Morskiej w Gdyni z dnia 31.01.2013r.
W ramach kwestionariusza ankiety studenckiej oceniane są następujące kryteria:
- Czy prowadzący zajęcia jasno określił warunki i wymagania zaliczenia przedmiotu?
- Przestrzeganie planu zajęć (czy zajęcia były realizowane planowo? czy prowadzący nie spóźniał się? czy był dostępny na konsultacjach?)
- Przestrzeganie programu zajęć (czy zajęcia były realizowane zgodnie z przedłożonym programem? czy wymagania były jasno określone?)
- Sposób prowadzenia zajęć (czy zajęcia były prowadzone w zrozumiały i uporządkowany sposób?)
- Materiały do zajęć (czy prowadzący przygotował odpowiedni zestaw materiałów dydaktycznych prezentowanych w trakcie zajęć?)
- Połączenie teorii i praktyki (czy prowadzący przedstawił przykłady praktycznych zastosowań przekazywanej wiedzy teoretycznej?)
- Komunikatywność (czy prowadzący nawiązał kontakt ze słuchaczem? czy zajęcia przebiegały w życzliwej i zachęcającej do aktywności atmosferze?)
- Rozbudzanie zainteresowania studentów przedmiotem (czy prowadzący motywował studentów do samodzielnego studiowania? myślenia?)
Dla poszczególnych pytań student wystawia ocenę w skali od 0 do 5.
Opis znaczenia poszczególnych ocen:
0 – nie spełnia kryterium (wymagane natychmiastowe zmiany)
1 – spełnia kryterium w stopniu minimalnym (większość elementów wymaga poprawy)
2 – spełnia kryterium w stopniu wystarczającym (najważniejsze elementy są spełnione)
3 – spełnia kryterium w stopniu dobrym ( drobne niedociągnięcia)
4 – spełnia kryterium w stopniu bardzo dobrym (spełnia standardy)
5 – spełnia kryterium w stopniu wyróżniającym (wzór do naśladowania)