Rekrutacja krok po kroku
Etapy rekrutacji
1. Rejestracja Kandydata w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów.
2. Wprowadzenie danych w systemie IRK i wgranie zdjęcia w formacie .jpg.
3. Wybór kierunku/kierunków.
4. Wgranie skanów dokumentów (świadectwo dojrzałości, dyplom wraz z suplementem, certyfikat językowy).
5. Dokonanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł na wskazany nr konta.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, oddzielna na każdy kierunek oraz tryb studiów. Numer rachunku oraz kwota do zapłata znajduje się w zakładce Płatności. Tytuł przelewu za opłatę rekrutacyjną powinien mieć postać: Nazwisko/WE/ Kod Kierunku podany w IRK/rok kalendarzowy.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna i musi zaksięgować się na koncie Kandydata do wskazanej w systemie daty i godziny. W przeciwnym wypadku zgłoszenie rekrutacyjne nie jest brane pod uwagę.
6. Zakończenie etapu elektronicznej rekrutacji, statusy Kandydatów zmieniają się. Oryginały dokumentów wraz z ankietą o przyjęcie na studia i potwierdzeniem dokonania opłaty rekrutacyjnej donoszone są do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej tylko przez Kandydatów zakwalifikowanych.
Komplet dokumentów można dostarczyć osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przesyłką kurierską. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wysyłek liczy się data wpłynięcia dokumentów do WKR, a nie data ich wysłania.
Dostarczenie dokumentów jest warunkiem koniecznym przyjęcia na studia.
7. Publikacja wyników końcowych rekrutacji w systemie IRK.